Werken 'aan' je business

July 9, 2018

Werken 'aan' je business; iets wat iedereen wel bezig houdt. Maar hoe doe je dat nu juist ? We hebben geen tijd. We worden immers overspoeld door overvolle mailboxen, klanten die je hier en nu nodig hebben, medewerkers die vragen hebben, ...

We werken tegenwoordig vaak 'in' onze business. We hollen van hier naar daar, hebben heel wat verzet maar stellen ons op het einde van de dag de vraag : 'Wat heb ik nu eigenlijk gedaan vandaag?'

Eigenlijk zijn we er allemaal wel van overtuigd dat 'aan' de business werken meer opbrengt dan 'in' de business werken, maar hoe werk je nu 'aan' je business ? 

 

 

1/ Prioriteiten bepalen : maak zelf je prio lijst en hou je daaraan. Maak een duidelijke planning op.

 

2/ Delegeren : leer taken delegeren. Medewerkers kunnen bepaalde zaken gerust overnemen. 

 

3/ Strategie : plan strategische dagen in voor je bedrijf. Dagen waarop je niet bereikbaar bent en de tijd neemt om na te denken over je bedrijf en je business model

 

4/ Netwerken : nieuwe mensen leren kennen zorgt voor ervaringsuitwisseling en brengt je misschien ook op nieuwe ideeën voor jouw business

 

5/ Automatiseren : bepaalde taken kunnen geautomatiseerd worden zodat je meer tijd vrij krijgt. 

 

Denk je ook eens aan je medewerkers ? Ook die kunnen tijd vrij krijgen en meedenken met de groei van je bedrijf door processen te optimaliseren en te stroomlijnen. 

Please reload

Our Recent Posts

Please reload

Archive

Please reload

Tags

Please reload

 

NIEUWSBRIEF

Tel 0475/20.19.11

©2019 Jump4more by Finit BVBA - BE0537.759.189 - privacy policy